Od svake kupovine ostvarene u PerSu marketima, u periodu od 01. do 31. oktobra, donirali smo po 1 dinar i na taj način uspeli da prikupimo preko milion i po dinara za nabavku ogreva za 100 socijalno najugroženijih porodica. Reč je o porodicama koje žive u 80 naseljenih mesta širom Vojvodine, a u kojima PerSu marketi ostvaruju svoju delatnost.
Podela ogreva porodicama, počela je u petak 01. novembra i uveliko je u toku, kako bi hladne jesenje dane koji nam predstoje, dočekali spremno.
Humanitarna akcija “Topli dinar” naišla je na veliku podršku kako potrošača, tako i poslovnih partnera. Ove godine akciju su se podržale kompanije Imlek, Pepsi, Štark, Moravka, Aleksandrija i Victoria Oil. Celokupnoj organizaciji i ove godine veliku pomoć pružili su centri za socijalni rad iz svih opština, ukazujući na najugroženije mnogočlane porodice.