PerSu marketi

NOVO

DRUŠTVENO ODGOVORNI PROJEKTI

strelica_za_ime_stranice
  • Vikend plesa u Zrenjaninu – PerSu marketi podržali manifestaciju

    Zrenjanin je u vikendu za nama bio domaćin Prvenstva, Kupa Republike Srbije i KV turnira u plesu.U organizaciji Plesnog kluba Free Dance iz Zrenjanina i Plesnog saveza Srbije u Kristalnoj dvorani svoje umeće i ljubav prema plesu demonstrirali su članovi trinaest plesnih grupa iz cele Srbije: Arte dance – Novi Sad, Beodence - Beograd, Boom 018 – Niš, Dance factory – Beograd, Dolls – Kragujevac, Fiesta – Kragujevac, Heart dance team - Novi Sad, Kreativa – Beograd, Master dance - Novi Sad, RMP – Lazarevac, Stage dance studio - Novi Sad, Studio five - Novi Sad, kao i Free dance – Zrenjanin. Na čelu organizacije ovog divnog događaja bila je čuvena Zrenjaninka Nikoleta Vidaković, koja je sinonim za ples u gradu Zrenjaninu, a ulogu glavnog sudije imala je Danijela Sagić, nacionalni sportski plesni sudija. Najbolji solo i grupni takmičari su sa ovog takmičenja poneli zaslužena priznanja i nagrade.Ples je fantastičan spoj umetnosti i sporta, a s obzirom da kompanija PerSu marketi godinama unazad aktivno podržava kako sport, tako i kulturu, ovaj događaj je deo ulaganja kompanije u zajednicu u cilju podizanja pozitivnog duha i poboljšanja komunikacije među njenim članovima. Ples doprinosi kvalitetnom fizičkom i psihičkom razvoju učesnika i upravo zbog toga je važna njegova popularizacija i afirmisanje. Ulaganje u razvoj sporta i kulture su, uz ekonomsku i socijalnu podršku najugroženijim članovima zajednice, prioriteti PerSu marketa. Previous Next
  • PerSu marketi prijatelji VK „Proleter“

    Od avgusta 2020. godine PerSu marketi su generalni sponzor zrenjaninskog VK „Proleter“. Bio je to trenutak kada su se ovom sjajnom timu otvorila vrata A lige, a za siguran korak na sledeći nivo bila je potrebna pouzdana finansijska podrška.Ulazak u A ligu zasigurno je inspirisao ceo tim koji je pred sebe postavio velike ambicije. Poslednjom pobedom u nizu, ubedljivim rezultatom nad VK „Palilula“, vaterpolisti „Proletera“ su potvrdili da su tim koji ne poznaje predaju i da sigurnim koracima idu ka osvajanju trofeja.Rukovodstvo PerSu marketa prepoznalo je u ovim sportistima borbenost i nesalomljivost, ali i mogućnost da inspirišu mlade generacije da se bave sportom, da odrastaju u duhu olimpizma, da uvek igraju fer plej. Nadahnuti idejom zajedničke pobede, vaterpolisti su demonstrirali da je timski duh preduslov za vrhunske rezultate, te da podrška i saradnja u bazenu, a i van njega, donosi uspeh.Godinama unazad, PerSu marketi ulažu ne samo u ekonomski i socijalni segment zajednica u kojima posluju, već i u razvoj sporta i kulture. Za ove dve oblasti, rukovodstvo kompanije smatra da su važna investicija za zdravu budućnost jedne zajednice, a sponzorstvo kluba je upravo proizašlo iz toga.Podrška klubu „Proleter“ prevazilazi domen finansija. Rukovodstvo i zaposleni u PerSu marketima bodre i srcem navijaju za ovaj tim, a uspesi koje momci nižu su podstrek ne samo za tim kompanije, već za sve Zrenjanince.
  • Topli dinar za tople domove

    „Topli dinar“ je velika humanitarna akcija koju organizuju PerSu marketi u saradnji sa partnerima kako bi socijalno ugrožene porodice u Vojvodini dobile ogrev za zimu.Početak jeseni je period kada mnogi razmišljaju o pitanju ogreva, a onim najugroženijima, odgovor na to pitanje nije nimalo lak. Upravo zato, PerSu marketi u ovom periodu tradicionalno od 2015. godine, pokreću inicijativu i motivišu, kako svoje potrošače, tako i dobavljače i prijatelje akcije, kako bi se socijalno ugroženim, mnogočlanim porodicama, pomoglo da ovaj problem prebrode. PerSu marketi su ti koji odvajaju novac i doniraju po 1 dinar od svakog računa, a potrošači isključivo svojim brojem kupovina dodatno pomažu da se sakupi što više novca. Prijatelji akcije tokom prethodnih godina bile su kompanije Grand kafa, Trivit, Štark, Pepsi, Imlek, Moravka, Kremanska voda i Victoria oil.Kroz akciju „Topli dinar“, svake godine ogrev dobije novih 100 socijalno ugroženih porodica iz gotovo cele Vojvodine. Celokupnoj organizaciji veliku pomoć pružaju i Centri za socijalni rad iz svih opština, koji dostavljaju spiskove najugroženijih mnogočlanih porodica. Na taj način, povezali su se trgovci, proizvođači, potrošači i centri za socijalni rad, kako bi zajedničkim snagama doprineli kvalitetu života naših sugrađana. 
  • PerSu prijatelj kulture

    Od maja 2018. godine, PerSu marketi su zvanično postali prijatelj Kulturnog centra Zrenjanin, institucije koju godišnje poseti oko 100.000 ljudi. Sporazum o saradnji, koji je tada potpisan, doneo je velika ulaganja u infrastrukturne i programske projekte. Ovo partnerstvo, deo je strateškog projekta koji trgovinski lanac PerSu sprovodi pod sloganom Naše, nama vredno!Na proslavi 40 godina postojanja Kulturnog centra, svečano je otvoren i renovirani izložbeni salon. Tokom 2019. godine projekat se nastavlja sa idejom da se pokrene Klub prijatelja kulture, kome će se pridružiti i drugi privrednici, kako bi pomogli Kulturnom centru da preuzme ključnu ulogu u razvoju kulturnog sadržaja zajednice.Ovo je još samo jedna akcija u nizu kojom PerSu marketi žele da se zahvale na poverenju koje im sugrađani godinama pružaju, trudeći se da unaprede kvalitet života svim Vojvođanima i njihovim gostima. 

Vaš utisak

Želimo da čujemo Vaše utiske, primedbe, pohvale i predloge za poboljšanje. Vaše sugestije će nam pomoći da vidimo sta već radimo dobro, a šta bismo mogli da popravimo i unapredimo

Na klik do PerSu pogodnosti!

Postani član PerSu programa lojalnosti i prvi se informiši o svim akcijama PerSu marketa. Mi ćemo tvoju lojalnost nagraditi poklonom za rođendan, slavu, ali i brojnim drugim SuPer pogodnostima.

Imate poslovni prostor za nas?

Tražimo poslovne prostore na teritoriji Vojvodine za otvaranje novih PerSu marketa koji će nam omogućiti da proširimo svoju maloprodajnu mrežu i opslužimo sve naše potrošače.