Kada čujemo da nam se približava septembar, prva pomisao nam je polazak đaka u školu, pripremanje zimnica, oblačenje slojevite garderobe, pripremanje ogreva za predstojeću zimu…
I dok na svakom koraku možemo čuti razgovore o tome koliko će grejanje poskupeti, kako će nova grejna sezona uticati na naše novčanike imajući u vidu poskupljenje i svih ostalih potrepština, postoje i oni koji ni ove zime neće moći nikako da se ugreju.
Stoga, s ponosom najavljujemo jubilarnu 10. godišnjicu velike humanitarne akcije „Topli dinar“ koju sprovode DTL PerSu marketi s partnerima.
Tokom septembra, od svakog računa ostvarenog u PerSu marketima, biće odvojen po jedan dinar kako bi se od prikupljenih sredstava, kupio ogrev za 100 porodica kojima je ova pomoć preko potrebna.
Dakle, makar samo jedna kupovina u DTL PerSu marketu tokom septembra meseca doprineće prikupljanju ogreva za naše sugrađane koji pored svih nedaća, o toplini doma gotovo da i ne razmišljaju.
Ove godine akciju su podržale i kompanije: Frikom, Marbo, Pionir, Grand Kafa, Imlek, myWorld i drugi.
Kroz kampanju „Topli dinar“ svake godine ogrev dobije novih 100 socijalno ugroženih porodica na teritoriji Vojvodine i šire. Kao i svake godine, akcija se sprovodi u saradnji s Centrima za socijalni rad u svim opštinama, kao i uz podršku svih prijatelja akcije.
Ponosni smo što ove godine možemo da obeležimo deceniju postojanja tako važne akcije kao što je Topli dinar. Do sada smo, zajedno s našim sugrađanima, kolegama i svim prijateljima akcije, uspeli da unesemo toplinu u preko 900 domova. Uspeli smo da izmamimo barem jedan osmeh kod preko 4000 građana, kada shvate da će makar jedna briga biti rešena na neko vreme. Budući da nam je ove godine jubilarna godišnjica, voleli bismo da to obeležimo i većim brojem toplih domova, makar i samo da zaokružimo 1000. domom. Zato pozivamo sugrađane da nam se priključe i pomognu onima kojima je pomoć najpotrebnija, da predstojeću zimu dočekaju s osmehom u toplijem domu. Tokom septembra, svaki račun ostvaren u PerSu marketima, predstavlja korak bliže ka tome da više porodica u našoj zajednici ima siguran ogrev tokom zime.
Tako da, prošetajmo se do najbližeg DTL PerSu marketa, i svojom kupovinom pomozimo da Nova godina i Sneško Belić budu glavne asocijacije na zimu za preko 30 hiljada dece koja žive ispod granice apsolutnog siromaštva u Srbiji.