UZAJAMNA PODRŠKA, LOJALNOST, OSEĆAJ PRIPADNOSTI – na temelju ovih principa, kompanija PerSu marketi od prvog dana osnivanja gradi odnos kako sa svojim poslovnim partnerima, tako i sa kupcima, ali najpre sa zaposlenima.
Koncept zajedničkog uspeha, kreiran za sve poslovne partnere, integrisao je upravo ova tri principa i kroz njih razvija odnos dugoročnog partnerstva. Iskren, komšijski odnos prema svakom kupcu, briga o onima kojima je potrebna podrška, čine da PerSu objekti gube grubu funkciju mesta nabavke, već postaju mesto gde kupca čekaju ljudskost, empatija, toplina, koje isčezavaju iz skoro svih segmenata javnog života.
Posebna alhemija ova tri principa dešava se u odnosu kompanije prema zaposlenima. Preko hiljadu zaposlenih svakodnevno ulaskom kroz vrata PerSu kompanije ulazi u svoju drugu kuću. Zaposleni koji su deo kompanije deset, odnosno dvadeset godina, su izvanredan pokazatelj da formalni odnos poslodavac – zaposleni i te kako može da dobije novu dimenziju, emociju.
„Naše poslovno iskustvo je ogromno. Puno planova, strategija, rokova, izazova je za nama i ispred nas. Na sve njih odgovaramo zajedno, svako na svom nivou. Kada planiramo razvoj, uvek na umu imamo snagu naših zaposlenih, jer oni su najvažnija komponenta našeg uspeha i svih realizovanih ciljeva. Upravo zbog toga mnogo energije svakodnevno ulažemo u stvaranje radnog okruženja koje je u skladu sa potrebama i očekivanjima naših zaposlenih. Zadovoljni, motivisani, profesionalni zaposleni su put do zadovoljnih partnera i kupaca. Mi to vrednujemo, a kolege koje su sa nama već deceniju, a neki i dve, su svakako najbolji pokazatelj toga. Mi smo zaista jedna velika porodica i hvala svim kolegama na tome“, izjavio je Darko Bjeloglav, PerSu marketi.
Iz rukovodstva kompanije PerSu ističu da je velika zahvalnost prema svakom zaposlenom bez obzira na to koliko je dugo deo njihove kuće, te da kao u svakoj porodici učenje i razmena iskustva su svakodnevni i veoma dragoceni.