Inovativan projekat „Spora kasa“ koji smo sproveli u periodu od 20. do 24. januara, uspešno je realizovan. Ovaj projekat sproveden je u tri DTL PerSu marketa na teritoriji Zrenjanina, s ciljem da pružimo konrektan odgovor na izazove postpraznične depresije i da se kupcima dodatno pruži podrška i pokaže empatija.
Na „sporim kasama“ kupci su imali priliku da usporeno obave svoje kupovine dok istovremeno dobijaju pažnju i razumevanje. Na ovim kasama, pored naših kasira, bili su prisutni psiholozi, spremni da porazgovaraju s kupcima i pruže dodatnu podršku – bilo kroz razgovor o svakodnevnim izazovima, osećanjima ili jednostavno kroz pružanje utehe i saosećanja u postprazničnoj usamljenosti.
“Zadovoljstvo nam je što smo kroz projekat ‘Spora kasa’ uspeli da kupcima ponudimo više od same kupovine – trenutke pažnje, razumevanja i podrške. Ovaj projekat je još jednom pokazao koliko je važna empatija u svakodnevnoj komunikaciji, posebno u izazovnim periodima poput postpraznične sezone. Povratne informacije kupaca, kao i njihova zahvalnost, potvrđuju da smo napravili pravi korak i dodatno učvrstili poverenje koje negujemo s našom zajednicom. Ovo je za nas podstrek da i ubuduće razvijamo slične inicijative koje stavljaju ljude u centar naše pažnje.”
Projekat “Spora kasa” još jednom je istakao značaj empatije i brige za sve nas, a mi smo se potrudili da pokažemo kako savremena trgovina može doprineti zajednici. Verujemo da će ova inicijativa pronaći svoje mesto i narednih godina, donoseći novu vrednost i podršku u trenucima kada je ona najpotrebnija.