Privredna komora Srbije pokrenula je novu promotivnu akciju kupovine proizvoda označenih žigom “Čuvarkuća“ u cilju podizanja svesti potrošača o prednostima i značaju kupovine domaćih proizvoda. U pitanju su proizvodi koji ne samo da su stvoreni u Srbiji već su napravljeni od najboljeg što imamo.
PerSu marketi, dali su punu podršku projektu “Čuvarkuća” i priključili se promotivnoj akciji PKS. U odabranim PerSu objektima, kupci su bili u prilici da na poklon dobiju ceger, kupovinom 3 i više proizvoda sa oznakom “Čuvarkuća”. Na taj način zajedno čuvamo domaću privredu, ali i štitimo životnu sredinu jer se smanjuje upotreba plastičnih kesa.
U petak 25. marta, sekretar Udruženja za trgovinu PKS – Žarko Malinović, posetio je PerSu market Vojvođanka na Novom Dorćolu i tom prilikom istakao važnost kupovine proizvoda stvorenih u Srbiji. Trenutno gotovo 900 domaćih proizvoda nose žig “Čuvarkuće“, cilj je da se taj broj do kraja godine poveća, jer tako štitimo domaću privredu i promovišemo naše najbolje.
U sklopu kampanje “Naše, nama vredno”, PerSu marketi će nastaviti da podržavaju projekat Čuvarkuća jer na taj način zajedno čuvamo našu kuću.