U uslovima nezaustavljive tržišne konkurencije, lojalni kupac je imperativ, a put do te veze je više nego strateški. Za kompaniju PerSu marketi, lojalnost ne obuhvata samo razvoj osećaja pripadnosti kod kupca, već i razvoj tog osećaja kod svakog zaposlenog, jer jedino tim koji deli isti sistem vrednosti osvaja srce kupca.
Konferencije za poslovođe u PerSu marketima, tradicionalno se organizuju kvartalno, četiri puta godišnje, i prava su prilika da se razmene iskustva i informacije, predstave rezultati, kao i planovi za naredni period. Nekoliko konferencija u poslednjih godinu dana je odloženo zbog pandemije, ali je u danima za nama, posle dugo vremena, nova Konferencija ipak održana.
Tokom Konferencije govorilo se o ključnim rezultatima poslovanja PerSu marketa i planovima za naredni period. Podsetili smo se važnosti tačnih lagera, kontrole zaliha i delimičnih popisa. Pričali o značaju PennyBack programa lojalnosti, njegovom mehanizmu i novitetima koji nas očekuju u narednom periodu. Upoznali se sa PerSu portalom, novim kanalom interne komunikacije, ali i standardima izlaganja i tokovima kupaca u cilju efikasnijeg predstavljanje asortimana.
Rukovodstvo kompanije od prvog dana poslovanja razvija koncept zajedničkog uspeha, u kome važnu aktivnu ulogu imaju svi zaposleni bez obzira na poziciju. Na čelu uigranih i složnih timova su stručne i posvećene poslovođe, koje su najvažnija spona između rukovodstva kompanije i svih zaposlenih.
Preko hiljadu ljudi čini PerSu tim. Kvalitetna organizacija i komunikacija u okviru ovako velikog tima je preduslov za napredak celokupnog poslovanja. Jasno determinisana strategija koja na adekvatan način, u skladu sa funkcijom, uključuje sve zaposlene je put do lojalnog i zadovoljnog kupca, zadovoljnih i motivisanih zaposlenih, kao i uspešnog poslovanja.